El Toro Negro is inmiddels een begrip in Oosterhout en omstreken. Dit steakhouse, waar je kunt genieten van de Zuid-Amerikaanse keuken, serveert niet alleen in het restaurant top kwaliteit steak, heerlijke vis-, vlees- en vegetarische gerechten, maar ook online loopt het water je in de mond.
De vraag van El Toro Negro was; help ons bij het vergroten van de naamsbekendheid en het verhogen van de online engagement. Plus, een nieuwe, aantrekkelijke website die niet alleen bij de stijl van het restaurant past, maar ook nog eens voor zorgt dat je meteen trek krijgt. Dus voordat je verder gaat kijken, eet smakelijk ;).
Na een verdieping in de essentiële onderdelen van een website gericht op een Zuid-Amerikaans horeca onderneming, zijn we aan het werk gegaan met het website ontwerp en de inhoud. Met de gekozen strategie, is er een website gerealiseerd waar je je vingers bij af likt en social media kanalen waarvan je buik direct gaat rommelen.
Eigen content, daar draait het om. Met eigen foto’s video’s en animaties creëren we niet alleen een eigen stijl, maar zetten we ook de strategie kracht bij. Deze unieke content zie je niet alleen terug op de website maar ook op de social media kanalen van El Toro Negro
De gerechten (om van te watertanden) staan in het middelpunt en de populaire en mooi opgemaakte borden zijn een echte eyecatcher op de pagina’s. Zo komt niet alleen de kwaliteit van het eten meteen goed binnen, maar krijg je als bezoeker ook meteen écht zin om El Toro Negro te bezoeken. De website biedt dan ook direct de mogelijkheid om online jouw reservering te plaatsen.
Ook belangrijk; alle belangrijke informatie (zoals de openingstijden en het telefoonnummer) scrolt altijd met je mee, zo heb je alle essentiële gegevens altijd bij de hand.